انواع رنگ در برچسب شیشه دودی ماشین

شیشه عمدی

برچسب های شیشه دودی ماشین در واقع پوشش نازکی از جنس پلی اتیلن هستند. این پرچسب را می توانید هم از بیرون و هم از داخل کابین روی شیشه های خودرو نصب کنید. ماده پلی اتیلن دارای مقاومت بالا، قابلیت کششی زیاد، وضوح و امکان نصب روی انواع مختلف سطوح باعث شده کارایی این برچسب ها افزایش یابد و استفاده های فراوانی داشته باشد.

کاربرد برچسب شیشه دودی ماشین

برچسب شیشه های دودی ماشین دارای مزایا و کاربردهای زیادی هستند. با نصب شیشه دودی وی خودروتان مقاومت شیشه خودرو را افزایش می دهید. ضمن اینکه این برچسب ها خاصیت ضد خش دارند و باعث محافظت شیشه در برابر  خط و خش می شوند.

این شیشه ها مانع از ورود اشعه های مضر خورشید به داخل کابین می شوند علاوه بر اینکه هوای کابین را خنک نگاه می دارند از آفتاب سوختگی شما نیز جلوگیری می کند. با نصب این شیشه های دودی حریم خصوصی خودرو را حفظ می کنید و افراد از بیرون به داخل کابین دید ندارند.

مدل های مختلف برچسب شیشه دودی ماشین

برچسب شیشه های دودی براساس رنگ و کیفیت به دسته های تقسیم بندی می شوند که در زیر برخی از مهم ترین ها را اشاره می کنیم.

در انتخاب و خرید برچسب شیشه دودی ماشین باید معیارهای مختلف مانند ضخامت، میران جذب، اندازه و ساختار شیشه توجه کنید. ضخامت این برچسب های شیشه ای می‌تواند به صورت تک و دو لایه باشد.

صفحات شیشه ای رنگ شده ماشین

این صفحات شیشه ای در واقع شیشه دودی نیستند. صفحات شیشه ای شفافی هستند که هیچ گونه اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید را دفع نمی کند.

برچسب شیشه دودی ماشین پلی استر مبتنی بر رنگ پایه ای

این برچسب های شیشه دودی از جنس پلی استر هستند که با رنگدانه های رنگی به صورت شفاف ترکیب شده اند تا تم‌ رنگی داشته باشند. این برچسب های شیشه ای معمولا کم هزینه هستند و درصدهای مختلف آن در بازار موجود است.

یکی از معایب اصلی این مدل این است که در مقابل اشعه ماوراء بنفش در طولانی مدت از بین خواهد رفت و علاوه بر آن از ورود  اشعه های مختلف خورشید به داخل کابین نمی توانند جلوگیری کنند مانند. مادون قرمز، ماوراء بنفش و…

برچسب های دودی ماشین پایه فلزی

برچسب های دودی پایه فلزی معمولا از ترکیبات فلزی تشکیل می شوند. این برچسب در مقابل تشعشعات مضر خورشید و بازتاب آن ها بسیار تاثیر گذار است. اما نکته منفی این مدل شیشه دودی جلوگیری از عبور امواج به داخل کابین می باشد که بر دستگاه های جی پی اس و تمام اتصالات بی سیمی مانند موبایل و … تاثیر مستقیم می گذارد.

برچسب های دودی ترکیبی ماشین

این مدل در واقع ترکیب دو مدل بالاست. بر خلاف پایه فلزی رنگ آن بسیار تیره نیست و یک رنگ بسیار معمولی دارد و در عین حال قادر به جلوگیری از تابش و گرمای خورشید است.

برچسب های دودی ماشین  با روکش سرامیک

این برچسب شبیه پایه فلزی است اما از آنجایی که از ذرات سرامیکی درست شده است و رسانا به حساب می آید. بنابراین برای امواج الکترونیکی و دستگاه های جی پی اس و موبایل و …‌ اختلال ایجاد نمی کند.

قیمت برچسب های دودی با روکش سرامیک نسبت به دیگر مدل ها بیشتر است اما ارزش آن را دارد. زیرا در مقابل اشعه مصر ماوراء بنفش خورشید بالاترین مقاومت را دارد. ضمن اینکه اگر دچار حادثه ای شوید در مقابل برش بسیار مقاومت دارد بنابراین یکی از بهترین ها برای امنیت شما و سرنشینان نیز می باشد.

نتیجه گیری

به روز ترین تکنولوژی برچسب های شیشه ای دودی با روکش سرامیکی است. شرکت های تولید کننده این مدل برچسب ادعا می کنند بالاترین کیفیت را دارد. برای خرید انواع برچسب شیشه های دودی در مدل های مختلف به فروشگاه جعفری اسپرت در بازار تهران مراجعه کنید . این فروشگاه یکی از بزرگترین وارد کننده های تجهیزات اسپرت ماشین و شیشه های دودی است. جعفری اسپرت تمام محصولات خود را به صورت تک و عمده به فروش می رساند. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید انواع شیشه دودی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید .

 

امیتاز دهی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس با ما